Doradca Klienta-Siedlce
Dodane Poniedziałek, 25 Stycznia 2016, 9:35:25, ID ogłoszenia: 819Opis ogłoszenia Doradca Klienta-Siedlce
POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego.
Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.
To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie, to:
DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: SIEDLCE
Na czym polega ta praca?
•na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta
•na realizacji indywidualnych planów sprzedażowych
•na przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży
•na dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie
Jeżeli masz do zaoferowania:
•doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT
•umiejętności sprzedażowe
•łatwość w nawiązywaniu kontaktów
•nastawienie na realizację celów
•chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą
•entuzjazm i zaangażowanie
•umiejętność obsługi komputera
•dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych
Możemy Ci zaproponować:
•pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
•pakiet szkoleniowy
•pakiet socjalny
•premię uzależnioną od osiąganych wyników
•stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na rekrutacja.bialystok@euro.com.pl z dopiskiem Siedlce
Opis ogłoszenia - Doradca Klienta-Siedlce
POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego.
Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.
To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie, to:
DORADCA KLIENTA
Miejsce pracy: SIEDLCE
Na czym polega ta praca?
•na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta
•na realizacji indywidualnych planów sprzedażowych
•na przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży
•na dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie
Jeżeli masz do zaoferowania:
•doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT
•umiejętności sprzedażowe
•łatwość w nawiązywaniu kontaktów
•nastawienie na realizację celów
•chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą
•entuzjazm i zaangażowanie
•umiejętność obsługi komputera
•dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych
Możemy Ci zaproponować:
•pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
•pakiet szkoleniowy
•pakiet socjalny
•premię uzależnioną od osiąganych wyników
•stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na rekrutacja.bialystok@euro.com.pl z dopiskiem Siedlce