Key Account Manager

Dodane Wtorek, 04 Października 2016, 14:12:14, ID ogłoszenia: 2254
Do negocjacji
Key Account Manager
Wyświetleń: 889

Opis ogłoszenia Key Account Manager

Grupa IMPEL – lider rynku specjalizujący się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla biznesu,
poszukuje kandydata na stanowisko:

Key Account Manager

Obszar działania: woj. mazowieckie
Miejsce pracy: Siedlce

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- samodzielne realizowanie zadań związanych z budowaniem bazy Klientów, ich aktywnym pozyskiwaniem, prowadzeniem negocjacji handlowych, przygotowywaniem ofert oraz kalkulacji
- stałe monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
i ich potrzebach
- kompleksowe doradztwo u Klienta i sprzedaż w zakresie outsourcingu usług świadczonych przez firmę
- promowanie i realizację działań cross-selling w ramach usług i produktów oferowanych przez Grupę Impel
- realizowanie strategii firmy oraz budowanie mocnej pozycji na rynku

Możliwość realizacji zadań sprzedażowych w naszym zespole wymaga od osób, które zapraszamy do procesu rekrutacji na to stanowisko, posiadania:
- min. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych
w obszarze bussines to bussines popartego sukcesami
- min. 3 letniego doświadczenia w sprzedaży, w branży usługowej
- doświadczenia w sprzedaży do klienta biznesowego
- bardzo dobrej znajomości lokalnych przedsiębiorstw i instytucji z branży usługowej
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
- wysokich umiejętności komunikacyjnych
- wytrwałości i zaangażowania w budowaniu sukcesu sprzedażowego
- umiejętności sprzedażowych i negocjacji
- umiejętności analitycznych
- umiejętności zarządzania czasem pracy własnej
- samodzielności, odpowiedzialności i sumienności,
- inicjatywy i kreatywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- szybkości i sprawności działania z nastawieniem na szukanie usprawnień
i optymalizacji w obszarze handlowym
- wykształcenia wyższego
- komunikatywnej znajomości j. angielskiego,
- znajomości pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego
- doświadczenia w pracy z programem SAP jako dodatkowy atut kandydata
- czynnego prawa jazdy kat. B

Zainteresowanym kandydatom nasza Firma oferuje:
- pracę w dużej i stabilnej firmie, będącej liderem na rynku usług,
- możliwość pracy w systemie home office (z biurem),
- pakiet szkoleń i program rozwoju zawodowego,
- system ocen okresowych promujący osobisty rozwój,
- udział w konkursach (w ramach nagród wyjazdy zagraniczne),
- motywacyjny system premiowania,
- niezbędne narzędzia pracy

Opis ogłoszenia - Key Account Manager

Grupa IMPEL – lider rynku specjalizujący się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla biznesu,
poszukuje kandydata na stanowisko:

Key Account Manager

Obszar działania: woj. mazowieckie
Miejsce pracy: Siedlce

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- samodzielne realizowanie zadań związanych z budowaniem bazy Klientów, ich aktywnym pozyskiwaniem, prowadzeniem negocjacji handlowych, przygotowywaniem ofert oraz kalkulacji
- stałe monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
i ich potrzebach
- kompleksowe doradztwo u Klienta i sprzedaż w zakresie outsourcingu usług świadczonych przez firmę
- promowanie i realizację działań cross-selling w ramach usług i produktów oferowanych przez Grupę Impel
- realizowanie strategii firmy oraz budowanie mocnej pozycji na rynku

Możliwość realizacji zadań sprzedażowych w naszym zespole wymaga od osób, które zapraszamy do procesu rekrutacji na to stanowisko, posiadania:
- min. 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych
w obszarze bussines to bussines popartego sukcesami
- min. 3 letniego doświadczenia w sprzedaży, w branży usługowej
- doświadczenia w sprzedaży do klienta biznesowego
- bardzo dobrej znajomości lokalnych przedsiębiorstw i instytucji z branży usługowej
- umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
- wysokich umiejętności komunikacyjnych
- wytrwałości i zaangażowania w budowaniu sukcesu sprzedażowego
- umiejętności sprzedażowych i negocjacji
- umiejętności analitycznych
- umiejętności zarządzania czasem pracy własnej
- samodzielności, odpowiedzialności i sumienności,
- inicjatywy i kreatywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- szybkości i sprawności działania z nastawieniem na szukanie usprawnień
i optymalizacji w obszarze handlowym
- wykształcenia wyższego
- komunikatywnej znajomości j. angielskiego,
- znajomości pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego
- doświadczenia w pracy z programem SAP jako dodatkowy atut kandydata
- czynnego prawa jazdy kat. B

Zainteresowanym kandydatom nasza Firma oferuje:
- pracę w dużej i stabilnej firmie, będącej liderem na rynku usług,
- możliwość pracy w systemie home office (z biurem),
- pakiet szkoleń i program rozwoju zawodowego,
- system ocen okresowych promujący osobisty rozwój,
- udział w konkursach (w ramach nagród wyjazdy zagraniczne),
- motywacyjny system premiowania,
- niezbędne narzędzia pracy