Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim, ukraińskim lub rosyjskim

Dodane Piątek, 19 Kwietnia 2019, 15:02:05, ID ogłoszenia: 11819
Do negocjacji
Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim, ukraińskim lub rosyjskim
Wyświetleń: 439

Opis ogłoszenia Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim, ukraińskim lub rosyjskim



Axell Polska 2004 Sp. z o.o. to agencja pracy tymczasowej z wieloletnim doświadczeniem. Należymy do holenderskiej Grupy Axell, która specjalizuje się w sektorze logistyki oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy wpisani do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 954.



Do zespołu Axell Employment poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim
Opis stanowiska:

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

Koordynowanie pracy pracowników tymczasowych z Ukrainy lub krajów azjatyckich;
Dbanie o sprawy socjalne pracowników;
Załatwianie spraw administracyjnych związanych z bieżącą obsługą pracowników tymczasowych;
Prace administracyjno-biurowe w tym m.in.:
- prowadzenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i dalszą pracą pracowników tymczasowych oraz sprawdzanie ich poprawności oraz uzupełnianie braków;
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy–nadzór nad przebiegiem usługi; badanie potrzeb Klienta, badanie poziomu zadowolenia Klienta;
Tworzenie raportów i zestawień;
Budowanie bazy kandydatów;
Wsparcie rekrutacji i selekcji pracowników.

Wymagania:

Wymagania:

Znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego / rosyjskiego;
Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej;
Wykształcenie wyższe (min. licencjat);
Przynajmniej średnio-zaawansowana znajomość pakietu MS Office;
Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy;
Łatwość nawiązywania kontaktów;
Kreatywność i innowacyjność.




Oferujemy:

Oferujemy:

Ciekawą i pełną wyzwań pracę;
Stabilne miejsce zatrudnienia;
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego dzięki współpracy z międzynarodowymi firmami;
Możliwość rozwoju zawodowego (szeroki pakiet szkoleń);
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie);
Świadczenie urlopowe,
Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy tj. laptop, telefon, auto służbowe (do dyspozycji w czasie pracy).





Przesyłając CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmy Axell Holandia Sp. z o.o. oraz Axell Polska 2004 Sp. z o.o. z siedzibą: 96-100 Skierniewice ul. Rybickiego 41, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Axell oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.

Opis ogłoszenia - Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim, ukraińskim lub rosyjskim



Axell Polska 2004 Sp. z o.o. to agencja pracy tymczasowej z wieloletnim doświadczeniem. Należymy do holenderskiej Grupy Axell, która specjalizuje się w sektorze logistyki oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jesteśmy wpisani do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 954.



Do zespołu Axell Employment poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Pracowników Tymczasowych z językiem angielskim
Opis stanowiska:

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m. in.:

Koordynowanie pracy pracowników tymczasowych z Ukrainy lub krajów azjatyckich;
Dbanie o sprawy socjalne pracowników;
Załatwianie spraw administracyjnych związanych z bieżącą obsługą pracowników tymczasowych;
Prace administracyjno-biurowe w tym m.in.:
- prowadzenie rozmów telefonicznych;
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i dalszą pracą pracowników tymczasowych oraz sprawdzanie ich poprawności oraz uzupełnianie braków;
Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami firmy–nadzór nad przebiegiem usługi; badanie potrzeb Klienta, badanie poziomu zadowolenia Klienta;
Tworzenie raportów i zestawień;
Budowanie bazy kandydatów;
Wsparcie rekrutacji i selekcji pracowników.

Wymagania:

Wymagania:

Znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego / rosyjskiego;
Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej;
Wykształcenie wyższe (min. licencjat);
Przynajmniej średnio-zaawansowana znajomość pakietu MS Office;
Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy;
Łatwość nawiązywania kontaktów;
Kreatywność i innowacyjność.




Oferujemy:

Oferujemy:

Ciekawą i pełną wyzwań pracę;
Stabilne miejsce zatrudnienia;
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego dzięki współpracy z międzynarodowymi firmami;
Możliwość rozwoju zawodowego (szeroki pakiet szkoleń);
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie);
Świadczenie urlopowe,
Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy tj. laptop, telefon, auto służbowe (do dyspozycji w czasie pracy).





Przesyłając CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmy Axell Holandia Sp. z o.o. oraz Axell Polska 2004 Sp. z o.o. z siedzibą: 96-100 Skierniewice ul. Rybickiego 41, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Axell oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.