Pracownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta

Dodane Czwartek, 11 Lutego 2016, 10:14:13, ID ogłoszenia: 911
Do negocjacji
Pracownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta
Wyświetleń: 913

Opis ogłoszenia Pracownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta

Opis
Firma Centrum Marketingu i Sprzedaży poszukuje kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK DZIAŁU TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: SIEDLCE (centrum)

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z Klientami.
Wymagania w stosunku do kandydatów:
• Min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
• Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• Bardzo dobra dykcja
• Dyspozycyjność, możliwość pracy w systemie zmianowym
• Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji ze współpracownikami

Oferujemy:
• Profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi Klienta
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta
• Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin
• Pracę w młodym i dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@mscenter.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”.

Opis ogłoszenia - Pracownik Działu Telefonicznej Obsługi Klienta

Opis
Firma Centrum Marketingu i Sprzedaży poszukuje kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK DZIAŁU TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: SIEDLCE (centrum)

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z Klientami.
Wymagania w stosunku do kandydatów:
• Min. wykształcenie średnie, preferowane wyższe
• Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
• Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
• Bardzo dobra dykcja
• Dyspozycyjność, możliwość pracy w systemie zmianowym
• Łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji ze współpracownikami

Oferujemy:
• Profesjonalne szkolenia z zakresu obsługi Klienta
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta
• Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin
• Pracę w młodym i dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@mscenter.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)”.