Specjalista ds. kadr i płac Siedlce

Dodane Poniedziałek, 26 Lutego 2024, 17:01:53, ID ogłoszenia: 41444
Do negocjacji
Specjalista ds. kadr i płac Siedlce
Wyświetleń: 283

Opis ogłoszenia Specjalista ds. kadr i płac Siedlce

SEKA S.A. jest liderem na rynku usług bhp – zapewniamy nadzór, outsourcing i szkolenia bhp. Naszą misją jest budowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa w firmach. Kompleksowo wspieramy pracodawców w osiąganiu celów biznesowych, pomagając budować przyjazne środowisko pracy. Działamy od 1988 roku i mamy 19 lokalizacji w kraju. Na stałe współpracujemy z ponad 1700 firmami i przeszkoliliśmy ponad 2 mln osób. 10-krotnie otrzymaliśmy wyróżnienie Gazela Biznesu, a wysoki standard naszych usług potwierdzają certyfikaty ISO 9001:2015 oraz CIOP-PIB.

W związku z rozwojem firmy, SEKA S.A. w Siedlcach poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Siedlce
Twój zakres obowiązków

• Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku prac
• Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych
• Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców z uwzględnieniem dodatków i potrąceń
• Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń (pit 11; pit 4R; pit 8AR)
• Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie osób zatrudnionych
• Sporządzanie deklaracji PFRON oraz sprawozdań GUS
• Współpraca z Klientem zewnętrznym w zakresie obsługi kadrowo-płacowej


Nasze wymagania

• Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i minimum średnie wykształcenie
• Posiadasz praktyczną znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• Bardzo dobrze znasz programy Enova i Płatnik
• Sprawnie posługujesz się MS Office, szczególnie programem Excel
• Cechują Cię dokładność i skrupulatność
• Potrafisz dobrze organizować swój czas pracy
• Masz rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Wyróżnia Cię proaktywna postawa i chęć rozwoju
• Twoim dodatkowym atutem będą znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową oraz znajomość innych programów kadrowo-płacowych



To oferujemy

• Zapraszamy Cię do pracy w jednej z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, w zaangażowanym i zgranym zespole

• Wsparcie merytoryczne oraz ambitne i odpowiedzialne zadania

• Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i doceniamy zaangażowanie – umowa o pracę, stałe wynagrodzenie + premie

• Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy

• Dbamy o Twoje zdrowie – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatek za niepalenie

• Dbamy o Twoje bezpieczeństwo – ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny

• Rozumiemy potrzeby pracowników – bogaty pakiet socjalny, elastyczne godziny praca, możliwość pracy hybrydowej

• Dodatek świąteczny i dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin lub imienin

• Pracując u nas, możesz zaangażować się w działania dobroczynne związane z Fundacją Stypendialną SEKA wspierającą młode talenty oraz z Fundacją Ronalda McDonalda

Benefity:
1. Prywatna opieka medyczna
2. Ubezpieczenie na życie
3. Premie uznaniowe i regulaminowe
4. Dodatkowe świadczenia socjalne
5. Dodatek z okazji Świąt Bożego Narodzenia
6. Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
7. Możliwość pracy hybrydowej
8. Brak dress code'u
9. Dofinansowanie szkoleń i dostęp do platformy e-learningowej
10. Dodatek za niepalenie papierosów
11. Pracowniczy Program Emerytalny
12. Kartę sportową
13. Płatny dzień wolny z okazji urodzin lub imienin

Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV na adres: agnieszka.kaczynska@seka.pl


Do CV dołącz klauzulę:

Klauzula informacyjna i zgody
Informujemy, że:
Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa,
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
Twoje dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. SEKA S.A. będzie przetwarzała Twoje dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
Odbiorcą Twoich danych osobowych poza Administratorem, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności oraz zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz portale publikujące ogłoszenie rekrutacyjne;
Twoje dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 2 lata;
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.


Jeżeli wyrażasz chęć uczestniczenia w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora, prosimy o umieszczenie pod treścią cv poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszym cv dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych.


……………………………………..
(data i czytelny podpis)


Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jednocześnie informujemy, że będziemy się kontaktować
z wybranymi osobami.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. kadr i płac Siedlce

SEKA S.A. jest liderem na rynku usług bhp – zapewniamy nadzór, outsourcing i szkolenia bhp. Naszą misją jest budowanie i promowanie kultury bezpieczeństwa w firmach. Kompleksowo wspieramy pracodawców w osiąganiu celów biznesowych, pomagając budować przyjazne środowisko pracy. Działamy od 1988 roku i mamy 19 lokalizacji w kraju. Na stałe współpracujemy z ponad 1700 firmami i przeszkoliliśmy ponad 2 mln osób. 10-krotnie otrzymaliśmy wyróżnienie Gazela Biznesu, a wysoki standard naszych usług potwierdzają certyfikaty ISO 9001:2015 oraz CIOP-PIB.

W związku z rozwojem firmy, SEKA S.A. w Siedlcach poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Siedlce
Twój zakres obowiązków

• Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku prac
• Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach kadrowo-płacowych
• Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców z uwzględnieniem dodatków i potrąceń
• Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń (pit 11; pit 4R; pit 8AR)
• Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie osób zatrudnionych
• Sporządzanie deklaracji PFRON oraz sprawozdań GUS
• Współpraca z Klientem zewnętrznym w zakresie obsługi kadrowo-płacowej


Nasze wymagania

• Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i minimum średnie wykształcenie
• Posiadasz praktyczną znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• Bardzo dobrze znasz programy Enova i Płatnik
• Sprawnie posługujesz się MS Office, szczególnie programem Excel
• Cechują Cię dokładność i skrupulatność
• Potrafisz dobrze organizować swój czas pracy
• Masz rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Wyróżnia Cię proaktywna postawa i chęć rozwoju
• Twoim dodatkowym atutem będą znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową oraz znajomość innych programów kadrowo-płacowych



To oferujemy

• Zapraszamy Cię do pracy w jednej z największych firm zajmujących się szkoleniami i nadzorem BHP, w zaangażowanym i zgranym zespole

• Wsparcie merytoryczne oraz ambitne i odpowiedzialne zadania

• Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i doceniamy zaangażowanie – umowa o pracę, stałe wynagrodzenie + premie

• Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy

• Dbamy o Twoje zdrowie – prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatek za niepalenie

• Dbamy o Twoje bezpieczeństwo – ubezpieczenie na życie, Pracowniczy Program Emerytalny

• Rozumiemy potrzeby pracowników – bogaty pakiet socjalny, elastyczne godziny praca, możliwość pracy hybrydowej

• Dodatek świąteczny i dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin lub imienin

• Pracując u nas, możesz zaangażować się w działania dobroczynne związane z Fundacją Stypendialną SEKA wspierającą młode talenty oraz z Fundacją Ronalda McDonalda

Benefity:
1. Prywatna opieka medyczna
2. Ubezpieczenie na życie
3. Premie uznaniowe i regulaminowe
4. Dodatkowe świadczenia socjalne
5. Dodatek z okazji Świąt Bożego Narodzenia
6. Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
7. Możliwość pracy hybrydowej
8. Brak dress code'u
9. Dofinansowanie szkoleń i dostęp do platformy e-learningowej
10. Dodatek za niepalenie papierosów
11. Pracowniczy Program Emerytalny
12. Kartę sportową
13. Płatny dzień wolny z okazji urodzin lub imienin

Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV na adres: agnieszka.kaczynska@seka.pl


Do CV dołącz klauzulę:

Klauzula informacyjna i zgody
Informujemy, że:
Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa,
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – drogą elektroniczną na adres: odo@seka.pl lub listownie na adres siedziby SEKA S.A., ul. Paca 37, 04-386 Warszawa;
Twoje dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. SEKA S.A. będzie przetwarzała Twoje dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazisz na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
Odbiorcą Twoich danych osobowych poza Administratorem, są podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają nas w naszej działalności oraz zapewniają nam wsparcie techniczne i informatyczne dla wewnętrznych systemów IT oraz portale publikujące ogłoszenie rekrutacyjne;
Twoje dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Ciebie zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane przez 2 lata;
Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Podanie przez Ciebie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie przez Ciebie innych danych jest dobrowolne.


Jeżeli wyrażasz chęć uczestniczenia w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora, prosimy o umieszczenie pod treścią cv poniższego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SEKA S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, moich danych osobowych zawartych w niniejszym cv dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych.


……………………………………..
(data i czytelny podpis)


Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jednocześnie informujemy, że będziemy się kontaktować
z wybranymi osobami.