SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA - TATRA SPRING POLSKA

Dodane Środa, 15 Listopada 2017, 15:46:02, ID ogłoszenia: 5634
Do negocjacji
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA - TATRA SPRING POLSKA
Wyświetleń: 631

Opis ogłoszenia SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA - TATRA SPRING POLSKA

Jesteśmy firmą produkcyjną zlokalizowaną w Garwolinie. Zajmujemy się usługową produkcją kosmetyków oraz usługami pakowania zestawów kosmetycznych i toaletowych. Na rynku istniejemy od 2008 roku. Jesteśmy częścią włoskiej grupy COSMINT.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA

Główne obowiązki:
- planowanie realizacji zamówień od Klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
- informowanie Klientów o wszelkich zmianach w realizacji zamówień oraz o stwierdzonych niezgodnościach
- monitorowanie planu produkcyjnego
- przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka lub zarządzanie)
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakty z zagranicznymi Klientami)
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office ( w szczególności Excel)
- samodzielność
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- asertywność
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem w temacie maila: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA na adres: rekrutacja@tatraspring.pl oraz aneta.owczarczyk@tatraspring.com .

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 155. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Opis ogłoszenia - SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA - TATRA SPRING POLSKA

Jesteśmy firmą produkcyjną zlokalizowaną w Garwolinie. Zajmujemy się usługową produkcją kosmetyków oraz usługami pakowania zestawów kosmetycznych i toaletowych. Na rynku istniejemy od 2008 roku. Jesteśmy częścią włoskiej grupy COSMINT.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA

Główne obowiązki:
- planowanie realizacji zamówień od Klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
- informowanie Klientów o wszelkich zmianach w realizacji zamówień oraz o stwierdzonych niezgodnościach
- monitorowanie planu produkcyjnego
- przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów

Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka lub zarządzanie)
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakty z zagranicznymi Klientami)
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office ( w szczególności Excel)
- samodzielność
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- asertywność
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego z dopiskiem w temacie maila: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA na adres: rekrutacja@tatraspring.pl oraz aneta.owczarczyk@tatraspring.com .

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 155. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.